| View Comments ]


不知不觉一年又过去了,本命年却混得命不久矣……,顺祝大家元旦快乐

Dropbox原文如下:


Happy holidays Magellan,
You know it's that time of year when even San Francisco starts getting too cold for t-shirts and shorts. The Dropbox team is gearing up for the new year, and we're rolling out some snazzy new improvements for you as we celebrate 2009. 

What's New with the 'Box?
Dropbox has a brand new web interface, complete with features designed specifically to make your life easier. Our FAQ has been rebuilt into a more comprehensive and easy to navigate help center, and we've cleaned up the navigation around the site a bit to give you more information with less headache. Also new is the ability to drag and drop files and folders on the web interface.
Spread the Joy
Now is also the perfect time for you to share your photos with family and friends using our linkable galleries in your Photos section. You can even send non-Dropbox users links to the album folders you place in your Photos folder. Sharing your holiday moments with family and buddies has never been so easy! Hooray!
Thank You
It's been a crazy year, and we've really been taken aback by the response to Dropbox. We're also pleased to announce that we've been nominated for the Crunchies, an annual award ceremony to honor stuff on the net. It'd mean the world to us if you could votefor us as best startup of 2008.

Have a great new year full of good times with family and friends!

Best wishes,
The Dropbox Team

原文中提到的新界面难道就是现在的界面,貌似一直就是那样,也许是我没有看见旧的界面或者是忘记了

不得不说Dropbox这东东比起其他文件共享以及同步服务网站来说功能强大了许多,不单单指在同步备份文件的方便性上,而且提供了跨平台支持,这无疑让它的粉丝有增多了N多倍!

那么我该怎么保住小命呢,强大并且跨平台么?如何做,今日也应该来个辞旧迎新,忘掉不快,忘掉伤感,忘掉悲痛,忘掉所有的不愉快,记住今时今日我身边的亲人,女朋友,好朋友,朋友,同学,同事,网友,支持我的Blogger同志们,呃,越说越像感谢CCTV,感谢父老乡亲了。

让我想起了老乡诉说自己近日的不快,我告诉她人总归是要变的,但不是什么都重要,人也需要有原则,但不是什么都要坚持。毕业一年了,我学会了什么,成就了什么,这一切也就只有自己最清楚,认识的朋友也多了,谈得来的也多了几个。人活着还是为了那口饭,但是违背自己理想兴趣所在的道路你会走下去么,你怎么选择?

也曾经跟朋友聊过中国的教育,让人越来越失去个性的教育是不是真的已经在恶性循环呢?

也曾想过自己的未来,做过这样那样的计划,可是真正行动起来总是那般乏力

也曾想过要让女朋友幸福,每天让她开开心心就行,简单的要求或许我只实现了60%而已

也曾想过给妹妹提供良好的学习环境,可又赶上了金融危机,暂时给予精神上的鼓励,我跟她说读书固然重要,但是适应社会适应周边环境(人、事、物)更重要,这样说我想没错吧?

还有幸苦了大半辈子的父母亲,是时候让他们过着舒坦的日子了

还有我的朋友们,女朋友总是说我关心他人比关心她更多,或许是吧,这不,今晚上又吃了一大瓶醋

期待着牛起来……

牛年来了……


请依照版权声明(Copyright ©)中所述分享本站资源,给我留言


BloggerAdsShareapic 替自已加薪

--------------------------------------------------------
View my FriendFeed


查看邮件也能赚钱 Iphone3G B 005 468x60


blog comments powered by Disqus